Eventkoordinator med passion for employee engagement og employer branding

Vil du være med til at sikre, at vores interne events og eksterne arrangementer kører på skinner? Og kunne du tænke dig at være tovholder på events, hvor du kommer i kontakt med alle lige fra partnere og jurister til business service? Så kan det være, at du er den kollega, vi står og mangler. 

Jobbet

Som eventkoordinator i Bruun & Hjejle får du en alsidig hverdag med mange forskellige typer opgaver. Dit primære ansvarsområde vil være håndtering/koordinering af interne events og eksterne arrangementer. Du vil være first point of contact og have ansvaret for at kommunikere omfang og behov i forbindelse med diverse events til alle interne ressourcer. Du skal sikre bidrag fra de relevante afdelinger i huset, og du får derfor en bred kontaktflade. Du vil endvidere være til stede under eventet eller arrangementet i det omfang, det giver mening, og fungere som vært i forhold til gæsterne.  

Dine samarbejdspartnere i huset vil primært være vores serviceafdeling i forbindelse med afholdelse af events, og HR i forbindelse med employer branding events og employee engagement events. Et udpluk af de arrangementer, som du vil have ansvar for koordinering af, er følgende:

Informationsmøder, nytårsfest, julefrokost, udvalgte mærkedage, DHL-løbet, employer branding events for studerende, Launch (onboarding program), Ascent og Orbit (interne uddannelsesprogrammer). 

Du bliver en del af et tæt sammentømret team på seks medarbejdere og to studentermedhjælpere, og vil referere til kommunikationschef Morten Ingeholm Klinkby. Organisatorisk hører Kommunikation, marketing og events under Business services, hvis primære opgave er at servicere forretningen.

Om dig 

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring med eventplanlægning, employer branding og employee engagement.
  • har en baggrund inden for kommunikation, events, eller HR.
  • gerne har erfaring fra videnstunge brancher (fx jura, rådgivning, finans,).
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og være god til at arbejde med flere opgaver simultant.  
  • har flair for at navigere i en kompleks organisation med mange interessenter.
  • er god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker.
  • behersker både dansk og engelsk, skriftligt såvel som mundtligt.

Vi tilbyder

Vi er store nok til at tiltrække de store komplekse sager, men små nok til, at alle kender alle. Det betyder, at vi i vores dagligdag har en uformel omgangstone og kommer hinanden ved både fagligt og socialt. Vi har stor respekt for, at vi som individer er forskellige, og at karriere ikke kun handler om dygtiggørelse, specialisering og det næste skridt på karrierestigen. For os handler det også om at skabe et arbejdsliv, som harmonerer med alt det andet, livet også byder på. Derudover prioriterer vi det sociale sammenhold og støtter op om en sund livsstil gennem en række sociale aktiviteter og events på tværs af forretningen.

Ansøg hurtigst muligt

Søg stillingen nedenfor og vedhæft ansøgning og CV. Vi vurderer ansøgninger og kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Business partner, Rune Gjetting, på telefon 31 40 97 25. Vil du lære os bedre at kende, kan du følge os på LinkedIn og læse mere om os her.

For at sikre en objektiv rekrutteringsproces bedes du undlade at tilføje et billede til dit CV. Vi ønsker en inkluderende rekrutteringsproces, hvor alle vores ansøgere har lige muligheder.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:

© Bruun & Hjejle Advokatpartnerselskab - Nørregade 21 - 1165 København K - T +45 33 34 50 00 - CVR 37 97 51 92