Sagscontroller til Sagsadministration

Er du løsningsorienteret og serviceminded, og med skarp sans for detaljen? Trives du i en dynamisk hverdag, hvor ingen dage er ens, og hvor det kræves at du kan holde overblikket, men uden at gå på kompromis med kvaliteten? Så kan det være, at du er dén kollega, som vi står og mangler. 

Jobbet

Du vil indgå i et team bestående af 5 andre sagscontrollere og som en del af den samlede økonomi- og sagsafdeling. Som sagscontroller er opgaverne mangeartede, men dit primære ansvarsområde vil være afregning på sager. Du får tildelt egen sagsportefølje hvor du månedlig afholder afregningsmøder med partnere. Her afstemmer I næste action på sagerne herunder afregning månedsvis såvel som kvartalsvis. Til brug for de individuelle afregninger bruges forskellige rapporter og værktøjer samt i mange tilfælde instrukser fra den indgåede aftale.

Øvrige opgaver kan være større eller mindre optimeringsprojekter. 

Om dig 

Vi forestiller os, at: 

  • du har en baggrund som kontorassistent med speciale i økonomi, en administrativ baggrund eller relevant erfaring fra en lignende stilling
  • du har erfaring med sagsstyring, sagsbehandling og fakturering
  • du har erfaring med Excel og Word, da det er vigtige redskaber i din hverdag  
  • du arbejder effektivt og selvstændigt, og du trives samtidig med samarbejde på tværs af afdelingen 
  • du kan sikre fremdrift og ser muligheder frem for begrænsninger  
  • du har sans for detaljer og en serviceminded tilgang til dine arbejdsopgaver 
  • du tager ejerskab på dine sager og sætter en ære i at følge opgaver til dørs
  • du er struktureret og god til at bevare overblikket – også i pressede situationer
  • du er omstillingsdygtig og kan håndtere en uforudsigelig hverdag hvor der ofte er korte og skiftende deadlines og prioriteter
  • du er imødekommende og bidrager med et højt humør – også når det går stærkt
  • du behersker engelsk i skrift og tale

Vi tilbyder

Du bliver en del af et anerkendt advokatfirma beliggende centralt i København, hvor faglig stolthed er i højsædet, og samarbejde en naturlighed. Vi har en uformel omgangstone og kommer hinanden ved både fagligt og socialt. Alle gør deres bedste for at understøtte forretningen, så vi kan opretholde vores position som et førende advokatfirma. 

Du vil hurtigt få en stejl læringskurve, og der er mulighed for, at du kan udvikle dig i stillingen og få større ansvar, hvis du ønsker det. Vi har stor respekt for, at vi hver især er forskellige, og tager derfor hensyn til dine individuelle behov, så der skabes balance mellem arbejde og privatliv. Derudover tilbyder vi favorable medarbejdergoder, såsom en kantineordning, massageordning og gode rabataftaler. Vi styrker samtidig det sociale sammenhold og støtter op om en sund livsstil gennem en række sociale aktiviteter og events på tværs af forretningen.


Ansøg hurtigst muligt
Søg stillingen nedenfor, og vedhæft ansøgning og CV. Vi vurderer ansøgninger og kalder til samtale løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Rune Gjetting på telefon 31 40 97 25. Vil du lære os bedre at kende, kan du følge os på LinkedIn og læse mere om os her.

For at sikre en objektiv rekrutteringsproces bedes du undlade at tilføje et billede til dit CV. Vi ønsker en inkluderende rekrutteringsproces, hvor alle vores ansøgere har lige muligheder.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Kontaktperson:
Rune Gjetting HR Business partner +4531409725
Afdeling: Økonomi

© Bruun & Hjejle Advokatpartnerselskab - Nørregade 21 - 1165 København K - T +45 33 34 50 00 - CVR 37 97 51 92